جورباجور

تو این وبلاگ همه چیز هست!

جورباجور

تو این وبلاگ همه چیز هست!

رهبران جهان در جوانی(دو آتیشه)

رهبران جهان

امام خمینی

رهبران جهان

آدولف هیتلر



برای مشاهده عکس ها با سایز بزرگ روی آنها کلیک کنید

رهبران جهان

چرمن ماو


بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

عجیب ولی واقعی(دو آتیشه)

ماشین نحس

در سپتامبر سال ۱۹۵۵ جیمز دین هنر پیشه جوان هاایوودی بر اثر تصادف با ماشین پورشه اش دارفانی را وداع گفت. آقای هنر پیشه مرد و کارش تمام شد اما اتومبیل همچنان ماجراهای مرگ آورش را ادامه میدهد خودرو را که به دره سقوط کرده بود بسختی بیرون اورده و به تعمیرگاه منتقل کردند. اما در آنجا ماشین از روی جک لیز خورده و بر روی دو پای یک مکانیک افتاد. این ماشین توسط یک دکتر خریداری شد که از ان برای شرکت در مسابقات اتومبیل رانی استفاده کرد. در یکی از مسابقات خودرو تصادف کرده و صاحب جدیدش نیز کشته شد. ماشین را تعمیر کرده و دوباره از آن در مسابقات اتومبیل رانی استفاده کردند . اما راننده بعدی هم در یک تصادف کشته شد این بار وقتی خودرورا به گاراژ منتقل کردند فردای آنروز مشاهده نمودند که گاراژ بطور کامل در آتش سوخته است. سرانجام در اکتبر ۱۹۵۹ برای اینکه جلوی فاجعه را بگیرند آن را به ۱۱ قسمت تکه کرده و فلزش را نیز آب کردند.

 

عجیب و واقعی


 

 

سقوط بچه

در سال ۱۹۳۲ به دلیل کم توجهی مادر یک بچه کودک به نام کارلوس از پنجره به داخل کوچه سقوط کرد . شگفت انگیز آنکه در همان لحظه آقای جوزف فیکلاک از آنجا عبور می کرد و کودک بر روی او سرنگون شد. بر اثر سقوط دست مرد عابر شکست اما بچه سالم بود. اما مادر بچه عبرت نگرفت یک سال بعد دوباره از همان پنجره کارلوس سقوط کرد و حادثه غیر قابل باور انکه دوباره بر سر یک مرد عابر افتاد. اما برخلاف دفعه قبل هم کودک و هم مرد سالم ماندند و جالب آنکه این بار هم بچه بر روی سر آقای جوزف سقوط کرده بود.

 

عجیب و واقعی

 بقیه در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...

بله گفتن عروس های مختلف!!

عروس عادی : با اجازه بزرگترها بله (این اصولا مثل بچه آدم بله رو میگه و قال قضیه رو میکنه.)

 


عروس لوس: بع..........له...

 



عروس زیادی مؤدب: با اجازه پدرم، مادرم، برادرم، خواهرم، دایی جون، عمه جون،...، زن عمو کوچیکه، نوه خاله عمه شکوه، اشکان کوچولو، ... ، مرحوم زن آقاجان بزرگه ، قدسی خانوم جون ، ... ، ... (این عروس خانوم آخر هم یادش میره بگه بله واسه همین دوباره از اول شروع میکنه به اجازه گرفتن ... !)

 


عروس خارج رفته:
با پرمیشن گریت ترهای فمیلی ... اُ یس (این هم باید به سرنوشت عروس لوس برسه تا شاید آدم بشه)
عروس خجالتی: اوهوم (قابل توجه بعضیا)


عروس پاچه ورمالیده:
به کوری چشم پدر شوهر و مادر شوهر و همه فک و فامیل این بزغاله (اشاره به داماد) آره.... ( وضعیت داماد کاملا قابل پیش بینی است)


عروس رشتی: اووو اگر اهالی محل موافقند بنده مخالفتی ندارم


عروس هنرمند: با اجازه تمامی اساتیدم، استاد رخشان بنی اعتماد، استاد مسعود کیمیایی، ...، اساتید برجسته تاتر، استاد رفیعی، ... ، مرحوم نعمت ا.. گرجی ، شیر علی قصاب هنرمند، روح پر فتوه مرحومه مغفوره مرلین مونرو، مرحوم مارلین دیتریش، مرحوم مغفور گری گوری پک و ... آری میپذیرم که به پای این اتللوی خبیث بسوزم چو پروانه بر سر آتش ... ( تو که مادر منو **** این ستاره ها یه حرف بدی بود که داماد به عروس زده بود ما هم سانسورش کردیم)



عروس داش مشتی: با اجزه بروبکس مُجلی نیست من که پایه ام ... (با عرض تشکر از داش اسی عزیز)


عروس زیادی مؤمن و معتقد: بسم ا.. الرحمن الرحیم و به نستعین انه خیر ناصر و معین ... اعوذ با... منم شیطان رجیم یس و القرآن الحکیم .... الی آخر .... ( و در آخر ) نعم (دلم به حال داماد مفلوکِ خاک بر سر میسوزه که احتمالا توی حجله عروس خانوم یه دور براش مفاتیح رو ختم میکنه تا بعد ... استغفر ا...)


عروس فمنیست: یعنی چی؟! چه معنی داره همش ما بگیم بله ... چقدر زن باید تو سری خور باشه چرا همش از ما سؤال میپرسن ! ... یه بار هم از این مجسمه بلاهت (اشاره به داماد) بپرسین ... (اصولا این قوم فمنیست جنبه ندارن که بهشون احترام بذارن و یه چیزی ازشون بپرسن ... فقط باید زد تو سرشونبهشون گفت همینه که هست میخوای بخواه و نمیخوای نخواه...

 

عکس های جالب

 

دیگه خودش توضیح داده ولی‌ این آخر امکانات هستش
 

 




به به واسه خودشون صنف هم درست کردن





این بابا هم فکر کرده اخرش رفته فامیلی رو عوض کرده
 


چه قدر روحیه داده 

 

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

یه ف ی ل ت ر ش ک ن جدید

 سلام به همه دوستان 

 

در راستای بیشتر فیلتر شدن سایت ها مجبور شدیم یه  

 

ف ی ل ت ر ش ک ن 

 

دیگه بهتون ارائه کنیم 

 

maxmix.info 

 

یکی نیست  بگه بابا بایت فایتو واسه چی فیلتر کردین؟؟

مراحل ازدواج موفق




کاریکاتور های ازدواج موقت





کاریکاتور های ازدواج موقت

خیابان شریعتی و چاله بزرگ!!

عصر دوشنبه در خیابان شریعتی مقابل یخچال ، زمین به یکباره نشست کرد و یک خودرو به همراه تک‌سرنشین آن در چاله‌ای که در 10 متر مربع و به عمق 6 متر روی خط عابر پیاده ایجاد شده بود فرو رفت.در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است.


برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

سوتی حاج خانوم!!

یه روز یه خانوم حاجی بازاری خونه ش رو مرتب کرده بود و دیگه می خواست بره حمام که ترگل ورگل بشه برای حاج آقاش. تازه لباس هاش رو در آورده بود و می خواست آب بریزه رو سرش که شنید زنگ در خونه رو می زنند. تند و سریع لباسش رو می پوشه و میره دم در و می بینه که حاجی براش توسط یکی از شاگردهاش میوه فرستاده بوده.
دوباره میره تو حمام و روز از نو روزی از نو که می بینه باز زنگ در رو زدند. باز لباس می پوشه میره دم در و می بینه اینبار پستچی اومده و نامه آورده. بار سوم که می ره تو حمام، دستش رو که روی دوش می ذاره ، باز صدای زنگ در رو می شنوه. از پنجره ی حمام نگاه می کنه و می بینه حسن آقا کوره ست.
بنابراین با خیال راحت همون جور لخت میره پشت در و در رو برای حسن آقا باز می کنه.حاج خانوم هم خیالش راحت بوده که حسن آقا کوره، در رو باز می کنه که بیاد تو چون از راه دور اومده بوده و از آشناهای قدیمی حاج آقا و حاج خانوم بوده. درضمن حاج خانوم می بینه که حسن آقا با یه بسته شیرینی اومده بنده خدا. تعارفش میکنه و راه میافته جلو و از پله ها میره بالا و حسن آقا هم به دنبالش. همون طور لخت و عریون میشینه رو کاناپه و حسن آقا هم روبروش. میگه: خب خوش اومدی حسن آقا. صفا آوردی! این طرفا؟  

حسن آقا سرخ و سفید میشه و جواب میده: والله حاج خانوم عرض کنم خدمتتون که چشمام رو تازه عمل کردم و اینم شیرینیشه که آوردم خدمتتون!!

بزرگمرد کوچک در نقش دختر

دخترک آکاردئون می زند...جلوی سینمایی در... زمانی که فیلم به پایان می رسد به سمت جمعیتی می آید که بعد از دیدن فیلم قصد دارند به سمت خانه خود حرکت کنند. برخی بی توجه به او و برخی پولی به او می دهند... شاید از سر دلسوزی به خاطر اینکه راه امرار معاش یک دختر نوجوان نواختن آکاردئون در کوچه و خیابان است. از سر کنجکاوی از او در مورد زندگی اش و چرایی زندگی او به این صورت می پرسم و اینکه به عنوان یک دختر نوجوان چگونه حاضر می شود تا پاسی از شب در خیابان آکاردئون بنوازد...اما در همین گپ و گفت است که می گوید:"مرد که از خیابان و کار کردن نمی ترسد..." و پسرک مقنعه اش را در می آورد و با لحنی جدی می گوید:"زمانی که یک دختر هستم مردم برای آکاردئون زدنم بیشتر پول می دهند..." به هر حال این مرد کوچک نان آور خانه است و درآمد بیشتر نیاز او... .

یک داستان فانتزی وزیبا

این یک داستان فانتزیه و ضرورتا منطبق با آموزه های دینی نیست.. ولی مطلب جالبیه!!!

**********

روزی یک مرد روحانی با خداوند مکالمه ای داشت: 'خداوندا! دوست دارم بدانم بهشت و جهنم چه شکلی هستند؟ '،


خداوند او را به سمت دو در هدایت کرد و یکی از آنها را باز کرد، مرد نگاهی به داخل انداخت، درست در وسط اتاق یک میز گرد بزرگ وجود داشت که روی آن یک ظرف خورش بود، که آنقدر بوی خوبی داشت که دهانش آب افتاد، افرادی که دور میز نشسته بودند بسیار لاغر مردنی و مریض حال بودند، به نظر قحطی زده می آمدند، آنها در دست خود قاشق هایی با دسته بسیار بلند داشتند که این دسته ها به بالای بازوهایشان وصل شده بود و هر کدام از آنها به راحتی می توانستند دست خود را داخل ظرف خورش ببرند تا قاشق خود را پر نمایند، اما از آن جایی که این دسته ها از بازوهایشان بلند تر بود، نمی توانستند دستشان را برگردانند و قاشق را در دهان خود فرو ببرند.


مرد روحانی با دیدن صحنه بدبختی و عذاب آنها غمگین شد، خداوند گفت: 'تو جهنم را دیدی، حال نوبت بهشت است'، آنها به سمت اتاق بعدی رفتند و خدا در را باز کرد، آنجا هم دقیقا مثل اتاق قبلی بود، یک میز گرد با یک ظرف خورش روی آن و افراد دور میز، آنها مانند اتاق قبل همان قاشق های دسته بلند را داشتند، ولی به اندازه کافی قوی و چاق بوده، می گفتند و می خندیدند،

مرد روحانی گفت: 'خداوندا نمی فهمم؟!'، خداوند پاسخ داد: 'ساده است، فقط احتیاج به یک مهارت دارد، می بینی؟ اینها یاد گرفته اند که به یکدیگر غذا بدهند، در حالی که آدم های طمع کار اتاق قبل تنها به خودشان فکر می کنند!'


هنگامی که موسی فوت می کرد، به شما می اندیشید، هنگامی که عیسی مصلوب می شد، به شما فکر می کرد، هنگامی که محمد وفات می یافت نیز به شما می اندیشید،


گواه این امر کلماتی است که آنها در دم آخر بر زبان آورده اند، این کلمات از اعماق قرون و اعصار به ما یادآوری می کنند که یکدیگر را دوست داشته باشید، که به همنوع خود مهربانی نمایید، که همسایه خود را دوست بدارید، زیرا که هیچ کس به تنهایی وارد بهشت خدا (ملکوت الهی) نخواهد شد.

 
تخمین زده شده که 93% از مردم این متن را برای دیگران ارسال نخواهند کرد، زیرا آنها تنها به خود می اندیشند، ولی اگر شما جزء آن 7% باقی مانده می باشید، این پیام را برای دیگران ارسال نمایید، من جزء آن 7% بودم، همچنین به یاد داشته باشید که من همیشه حاضرم تا قاشق غذای خود را با شما سهیم شوم.


 
---------------------------------------
لطفا این متن را برای دوستان خود ارسال نمایید، کسانی که برایتان ارزشمند هستند، اما اگر این کار را انجام ندادید، نگران نباشید، هیچ حادثه ناخوشایندی برای شما رخ نخواهد داد، شما تنها این فرصت را که به دنیای شخص دیگری با این مطلب روشنایی بیشتری ببخشید، از دست خواهید داد، کسی چه می داند، شاید یکی از دوستان شما هم اکنون بیشترین نیاز را به خواندن این مطلب داشته باشد.

 

با تشکر از مهدی ابراهیمی 

چه دوستای خوبی!

بدون اراده متولد می شویم،با حیرت زندگی میکنیم و سپس با حسرت میمیریم،

اما آنچه که هرگز فروغش رنگ فنا نمی پذیرد دوستی های پاک و بی آلایش است

 

============ ========= =======

 

q1w2gydf6hkrybpsnqyh.jpg

 

2mexucgefxfvm6y2x0v6.jpg

 

80jh1lfdbjsnh8o80w70.jpg

 

73iixf8w8o5r25637ila.jpg

 

 

بقیه در ادامه مطلب 

ادامه مطلب ...

نماد دستشویی در کشورهای مختلف

 IRAN


china

france

netherlands

hungary

japan


korea

spain

USA-Georgia state

ضریب هوشی زنان!!!

مردی باهمسرش در خانه تماس گرفت و گفت:"عزیزم ازمن خواسته شده که با رئیس و چند تا از دوستانش برای ماهیگیری به کانادا برویم"
ما به مدت یک هفته آنجا خواهیم بود.این فرصت خوبی است تا ارتقای شغلی که منتظرش بودم بگیرم بنابراین لطفا لباس های کافی برای یک هفته برایم بردار و وسایل ماهیگیری مرا هم آماده کن
ما از اداره حرکت خواهیم کرد و من سر راه وسایلم را از خانه برخواهم داشت ، راستی اون لباس های راحتی ابریشمی آبی رنگم را هم بردار !
زن با خودش فکر کرد که این مساله یک کمی غیرطبیعی است اما بخاطر این که نشان دهد همسر خوبی است دقیقا کارهایی را که همسرش خواسته بود انجام داد.
هفته بعد مرد به خانه آمد ، یک کمی خسته به نظر می رسید اما ظاهرش خوب ومرتب بود.
همسرش به او خوش آمد گفت و از او پرسید که آیا او ماهی گرفته است یا نه ؟
مرد گفت :"بله تعداد زیادی ماهی قزل آلا،چند تایی ماهی فلس آبی و چند تا هم اره ماهی گرفتیم . اما چرا اون لباس راحتی هایی که گفته بودم برایم نگذاشتی ؟"
جواب زن خیلی جالب بود.
زن جواب داد : لباس های راحتی رو توی جعبه وسایل ماهیگیریت گذاشته بودم

یک داستان کوتاه

جـاده

یک بنده خدایی ، کنار اقیانوس قدم میزد و زیر لب ، دعایی را هم زمزمه میکرد . نگاهىبه آسمان آبى و دریاى لاجوردین و ساحل طلایى انداخت و گفت :
-
خدایا ! میشودتنها آرزوى مرا بر آورده کنى ؟ ناگاه ، ابرى سیاه ، آ سمان را پوشاند و رعد وبرقى درگرفت و در هیاهوى رعد و برق ، صدایى از عرش اعلى بگوش رسید که میگفت :چهآرزویى دارى اى بنده ى محبوب من ؟ مرد ، سرش را به آسمان بلند کرد و ترسان ولرزان گفت :
-
اى خداى کریم ! از تو مى خواهم جاده اى بین کالیفرنیا و هاواییبسازى تا هر وقت دلم خواست در این جاده رانندگى کنم !!از جانب خداى متعال نداآمد که :
-
اى بنده ى من ! من ترا بخاطر وفادارى ات بسیار دوست میدارم و مىتوانم خواهش ترا بر آورده کنم ، اما ، هیچ میدانى انجام تقاضاى تو چقدر دشوار است ؟هیچ میدانى که باید ته  اقیانوس آرام را آسفالت کنم ؟ هیچ میدانى چقدر آهن و سیمانو فولاد باید مصرف شود ؟ . من همه ى اینها را مى توانم انجام بدهم ، اما ، آیا نمىتوانى آرزوى دیگرى بکنى ؟ مرد ، مدتى به فکر فرو رفت ، آنگاه گفت :
-
اىخداى من ! من از کار زنان سر در نمى آورم ! میشود بمن بفهمانى که زنان چرا مى گریند؟ میشود به من بفهمانى احساس درونى شان چیست ؟ اصلا میشود به من یاد بدهى که چگونهمى توان زنان را خوشحال کرد؟ صدایی از جانب باریتعالى آمد که :
-
اى بندهمن ! آن جاده اى را که خواسته اى ، دو باندى باشد یا چهار باندى ؟؟!!

صلواتی که برابر ۱۰۰۰ صلوات است

با عرض سلام خدمت همه دوستان صــــلـــواتــی کــه بــرابــر10000 صـــلــوات اسـت 

  

اللهـــم صــلی علـــی سیدنا و نبینا محمد و آله مختلف الملوان و تعاقب العصران و کر الجدیدان و الستقبل فرقدان  و  بلغ روحه و ارواح اهل بیته منا تحیه و السلام

 

 

                                                      منبع:اصول کافی                                         التماس دعــــــــــــــــا

همسایه ها میتوانند زوج همسایه را طلاق دهند!!!

رییس سابق کمیته فتوای الازهر در فتوایی اعلام کرد: "همسایه ها و اهل محل اگر شاهد جر و بحث زوجین باشند و تشخیص دهند زن و شوهر همسابه نمی توانند باهم زندگی کنند، می توانند برای آنها درخواست طلاق کنند.

 

به گزارش «فردا» و به نقل از العربیه، شیخ جمال قطب که در جمع اتحادیه روزنامه نگاران مصری سخن می گفت اضافه کرد: همانطور که شوهر حق طلاق دارد و یا زن حق خلع دارد، جامعه همین حقوق را دارد. اسلام برای زن مرد حقوق برابری قائل شده و به مرد حق طلاق و به زن حق خلع را داده است.

 

وی ادامه داد: جامعه که شاهد وقوع ازدواج بین زن و مرد بوده است در صورت مشاهده بروز مشکل بین زوجین به حدی که امکان تفاهم بین آنها وجود نداشته باشد، حق دارد این پیوند زناشویی را پایان دهد! در این خصوص همسایه ها و با فامیل زن وشوهر می توانند با مراجعه به قاضی درخواست برای زوج همسایه در خواست طلاق کنند.

 

وی در پاسخ به این سوال که اگر همسایه ها درخواست طلاق دو نفر را داده باشند اما یکی یا هردو نفر آنها مایل نباشند از هم جدا شوند در اینصورت قاضی چه تصمیمی باید بگیرد؟پاسخ داد: اگر قاضی تشخیص دهد ادامه زندگی آنها باعث ادامه مشکل می شود حکم به طلاق می دهد و زن وشوهر هم باید آنرا بپذیرند!

 

وی در بیان دلیل این استدلال خود آورده است: در غیر این صورت ممکن است عدم درخواست طلاق از سوی مرد با خلع از طرف زن به خاطر فرار از مسولیت و یا ترس از محروم شدن از حقوق باشد. بنابراین وثتی همسایه ها درخواست طلا دهند قاضی آنها را ملزم به طلاق میکند.

عکس هایی از ۴شنبه سوری در تهران

1.jpg 

2.jpg 

 

3.jpg 

4.jpg 

برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

اولین خوانندگان رپ زن در عربستان!

اولین گروه خوانندگان زن رپ در عربستان ( عکس و خبر )


 

به گزارش سرویس بین الملل "جهان"، سه دختر دانشجو در عربستان سعودی با تأسیس گروه "وسام" اولین گروه خوانندگان زن رپ در این کشور را به وجود آوردند.

این سه دختر دانشجو از ترس به وجود آمدن مشکل و به خطر افتادن زندگیشان، از عینک دودی استفاده کرده و برای خود نام مستعار انتخاب کرده اند.

گفتنی است این خبر به قدری بی سابقه و تعجب برانگیز بود که بلافاصله عکس این گروه در پایگاه‌های الکترونیکی و چت روم‌های جهان عرب به شکلی گسترده منتشر شد.

البته ناگفته نماند خبر به وجود آمدن این گروه اولین بار توسط روزنامه آمریکایی "نیویورک تایمز" در یک گزارش مفصل منتشر شد.

این سه دانشجو که در دانشگاه جده مشغول تحصیل هستند، نام "پینوکیو" را برای اولین آهنگ خود که به زبان انگلیسی است انتخاب کردند. این کلیپ در منزل شخصی یکی از دانشجویان تهیه و ضبط شده است.

در همین راستا یکی از خوانندگان این گروه که خود را "لمیاء" معرفی کرد در این باره گفت: تاکنون بیش از ده‌ها هزار نفر اولین آهنگ ما را از طریق اینترنت دانلود کرده‌اند. ما مورد حمایت شدید دوستان و خانواده‌های خود قرار گرفته‌ایم.

 

ای بابا!!!

مطالبی که می خونید مکالمات تلفنی واقعی ضبط شده در مراکز خدمات مشاوره مایکروسافت در انگلستان هست

*

مرکز مشاوره : چه نوع کامپیوتری دارید؟
مشتری : یک کامپیوتر سفید...

*

مشتری : سلام، من «سلین» هستم. نمی تونم دیسکتم رو دربیارم
مرکز : سعی کردین دکمه رو فشار بدین؟
مشتری : آره، ولی اون واقعاً گیر کرده
مرکز : این خوب نیست، من یک یادداشت آماده می کنم...مشتری : نه ... صبر کن ... من هنوز نذاشتمش تو درایو ... هنوز روی میزمه .. ببخشید ...

*

مرکز : روی آیکن My Computer در سمت چپ صفحه کلیک کن.مشتری : سمت چپ شما یا سمت چپ من؟

*

مرکز : روز خوش، چه کمکی از من برمیاد؟
مشتری : سلام ... من نمی تونم پرینت کنم.مرکز : میشه لطفاً روی Start کلیک کنید و ...مشتری : گوش کن رفیق؛ برای من اصطلاحات فنی نیار! من بیل گیتس نیستم، لعنتی!

*

مشتری : سلام، عصرتون بخیر، من مارتا هستم، نمی تونم پرینت بگیرم. هر دفعه سعی می کنم میگه : «نمی تونم پرینتر رو پیدا کنم» من حتی پرینتر رو بلند کردم و جلوی مانیتور گذاشتم ، اما کامپیوتر هنوز میگه نمی تونه پیداش کنه...

*

مشتری : من توی پرینت گرفتن با رنگ قرمز مشکل دارم...مرکز : آیا شما پرینتر رنگی دارید؟
مشتری : نه.

*

مرکز : الآن روی مانیتورتون چیه خانوم؟
مشتری : یه خرس Teddy که دوست پسرم از سوپرمارکت برام خریده.

*

مرکز : و الآن F8 رو بزنین.مشتری : کار نمی کنه.مرکز : دقیقاً چه کار کردین؟
مشتری : من کلید F رو 8 بار فشار دادم همونطور که بهم گفتید، ولی هیچ اتفاقی نمی افته...

*

مشتری : کیبورد من دیگه کار نمی کنه.مرکز : مطمئنید که به کامپیوترتون وصله؟
مشتری : نه، من نمی تونم پشت کامپیوتر برم.مرکز : کیبوردتون رو بردارید و 10 قدم به عقب برید.مشتری : باشه.مرکز : کیبورد با شما اومد؟
مشتری : بله
مرکز : این یعنی کیبورد وصل نیست. کیبورد دیگه ای اونجا نیست؟
مشتری : چرا، یکی دیگه اینجا هست. اوه ... اون یکی کار می کنه!

*

مرکز : رمز عبور شما حرف کوچک a مثل apple، و حرف بزرگ V مثل Victor، و عدد 7 هست.مشتری : اون 7 هم با حروف بزرگه؟

*

یک مشتری نمی تونه به اینترنت وصل بشه...مرکز : شما مطمئنید رمز درست رو به کار بردید؟
مشتری : بله مطمئنم. من دیدم همکارم این کار رو کرد.مرکز : میشه به من بگید رمز عبور چی بود؟
مشتری : پنج تا ستاره.

*

مرکز : چه برنامه آنتی ویروسی استفاده می کنید؟
مشتری : Netscapeمرکز : اون برنامه آنتی ویروس نیست.مشتری : اوه، ببخشید... Internet Explorer

*

مشتری : من یک مشکل بزرگ دارم. یکی از دوستام یک Screensaver روی کامپیوترم گذاشته، ولی هربار که ماوس رو حرکت میدم، غیب میشه!

*

مرکز : مرکز خدمات شرکت مایکروسافت، می تونم کمکتون کنم؟
مشتری : عصرتون بخیر! من بیش از 4 ساعت برای شما صبر کردم. میشه لطفاً بگید چقدر طول میکشه قبل از اینکه بتونین کمکم کنید؟
مرکز : آآه..؟ ببخشید، من متوجه مشکلتون نشدم؟
مشتری : من داشتم توی Word کار می کردم و دکمه Help رو کلیک کردم بیش از 4 ساعت قبل. میشه بگید کی بالاخره کمکم می کنید؟

*

مرکز : چه کمکی از من برمیاد؟
مشتری : من دارم اولین ایمیلم رو می نویسم.مرکز : خوب، و چه مشکلی وجود داره؟
مشتری : خوب، من حرف a رو دارم، اما چطوری دورش دایره بذارم؟

دختر پادشاه سوئد عاشق یک پسر ساده!!!

showimage.aspx?id=25833&t=y&w=300&h=200&type=1


خبر نامزدی شاهدخت «ویکتوریا» ولیعهد سوئد با «دانیل وستلینگ» که مربی ورزش او است توجه رسانه‌های گروهی این کشور اروپایی را بدجوری جلب کرد.
«دانیل» 35 ساله اشرافزاده نیست و همین موضوع باعث شد وی و «ویکتوریا» تصمیم خود برای ازدواج را هفت سال به تعویق بیندازند.
کارل گوستاو شانزدهم - پادشاه 63 ساله سوئد - با ازدواج دخترش با مردی از قشر معمولی جامعه مخالف بود و ویکتوریای 32 ساله برای حفظ حق جانشینی خود ناچار به جلب رضایت پدر و دولت شد.
بر اساس قانون اساسی قدیمی سوئد، اعضای خاندان سلطنتی فقط باید با اشرافزادگان ازدواج می‌کردند. از اول ژانویه 1980 میلادی اما دو تغییر مهم در بخش قانون جانشینی در سلطنت این کشور شکل گرفت.
 
 
در قانون اساسی قدیمی سوئد، تاکید شده بود که ولیعهد این کشور باید مرد باشد. با تغییر قانون، فرزند اول خانواده سلطنتی بدون توجه به جنسیت، جانشین پادشاه خواهد شد.
قانون دیگر برداشته شدن ضرورت ازدواج خاندان سلطنتی با فردی از طبقه خودشان است. با این حال، ولیعهد باید ابتدا از پادشاه و بعد از دولت، اجازه ازدواج با فرد دلخواهش را بگیرد.
دولت سوئد اگرچه هفته گذشته به درخواست ویکتوریای عاشق پیشه جواب مثبت داد اما اعلام نامزدی وی به بحث پیرامون قانون جانشینی در سلطنت دامن زده است.
انجمن جمهوری‌ خواهان سوئد نیز نسبت به هزینه ازدواج این زوج جوان از خزانه دولت اعتراض کرد.
سازمان تجارت سوئد تخمین زده که جشن عروسی «ویکتوریا» بیش از 10 میلیون کرون، هزینه در بر خواهد داشت و شاید در بحران اقتصادی موجود بیشتر هم بشود.
نظرسنجی موسسه Novus Opinion که به سفارش شبکه 4 تلویزیون ملی سوئد صورت گرفته است نشان می‌دهد از هر 10 سوئدی 8 نفر با ازدواج «ویکتوریا» و «دانیل» موافقند.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ

گیاهان گوشتخوار!!!

شکار گیاهان گوشتخوار در حقیقت حیوانات بسیار کوچک و اغلب اوقات حشرات هستند.
گیاهان حشره‌خوار در زمینهایی مانند مردابها یا لجن‌زارها رشد میکنند که خاک آن از نظر مواد مغذی بسیار فقیر است. این گیاهان برای دریافت نیتروژن و مواد مغذی دیگر، به شکار حشرات و استفاده از مواد موجود در آنها پرداخته و برای این منظور تکامل یافته‌اند. تصاویر زیر گونه های نایاب و کمیاب این نوع از گیاهان را نشان می دهد. 

 
 
gpalmps27cq4jwhys4fq.jpg
 
 
5x0zfuaxz750g1fjyq9b.jpg
 
 
 
lzcoboin1qcv0x0whr30.jpg
 
 
 
tuur2goo1ezetibf938w.jpg
 
 
 
7nrnyun1sikf4kbewxt9.jpg
 
 
بقیه در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

لاهیجان-عروس گیلان

لاهیجان؛ عروس شهرهای ایران


 

سایت بزرگ تفریحی آموزشی www.pcparsi.com

به گزارش فارس از لاهیجان، شهرستان لاهیجان در فاصله 40 کیلومتری شهر رشت و هفت کیلومتری شهرستان آستانه اشرفیه قرار دارد.

این شهر در ناحیه پایکوهی که تپه ماهورهای آن را بوته‌های همیشه سبز چای، در ردیف کاری‌های منظم هندسی پوشانده است، قرار دارد که همراه با معماری زیبا و خانه‌های ویلایی با سقف‌های سفالی و رنگ‌آمیزی سفید، جلوه زیبایی به سیمای شهر بخشیده است.

در لاهیجان زیبایی‌های طبیعت و شهرسازی همدیگر را تکمیل کرده‌اند، شیطان کوه یا شاه‌نشین کوه از مناطق زیبای لاهیجان است.

در مسیر بالای شیطان کوه فضایی دل‌انگیز وجود دارد که به بام سبز لاهیجان مشهور است.

این محوطه سبز و زیبا به وسیله گذرگاهی به قسمت جنوبی پای کوه منتهی می‌شود.

از بام سبز حدود هزار پله سیمانی تا پای کوه تعبیه شده که یکی از مسیرهای منتهی به بام سبز است.

آبشاری زیبا و دیدنی از بدنه کوه به طرف پای کوه سرازیر می‌شود.

فرماندار لاهیجان به نحوه احداث تله‌کابین این شهر اشاره کرد و گفت: طرح تله‌کابین بام سبز لاهیجان به عنوان نخستین تله‌کابین گیلان راه‌اندازی شده است.

احمد آقایی افزود: طرح تله‌کابین با هدف توسعه گردشگری ایجاد شده و ظرفیت جابه‌جایی سالانه 968 هزار نفر برای آن پیش‌بینی شده است.

به گفته وی مسیر حرکت تله‌کابین به نحوی طراحی شده که از داخل کابین‌ها نمای زیبایی از شهر و طبیعت چشم‌نواز اطراف دیده می‌شود.

آقایی تصریح کرد: بام سبز با زیبایی‌های خود در کنار دیگر جاذبه‌های گردشگری لاهیجان همواره پذیرای میهمانان داخلی و خارجی است.

لاهیجان دارای بناهای تاریخی ارزشمندی است و مجموعه استخر و تاسیسات حاشیه آن هر ساله محل اسکان موقت مسافران بسیار زیادی است و به خاطر ویژگی‌های منحصر به فرد لاهیجان، به عنوان شهرستان نمونه گردشگری (تاریخی ـ طبیعی) به تصویب هیئت دولت رسیده است.

شهرستان لاهیجان با وسعت حدود یک هزار و 470 کیلومتر مربع دارای جاذبه‌های تاریخی و گردشگری نظیر تالاب امیرکلایه با انواع گیاهان و پرندگان زیبا، پل خشتی لاهیجان مربوط به دوره صفویه، مقبره کاشف‌السلطنه، استخر زیبا و ... است.

بقعه چهار پادشاه، مسجد جامع، مسجد اکبریه مربوط به قرن چهارم، بقعه آقا سیدرضا کیا، آقا سیداحمد، آقا میرشمس‌الدین، آقا سیدموسی، اقا سیدحسن و بقعه آقا میرشمس الدین از فرزندان و نوادگان امام موسی کاظم(ع) از جاذبه‌های زیارتی لاهیجان است.

دانشجویان جهان

ژاپن: بشدت مطالعه می کند و برای تفریح ربات می سازد!

 

 

مصر: درس می خواند و هر از گاهی بر علیه حسنی مبارک، در و پنجره دانشگاهش را می شکند!

 

هند: او پس از چند سال درس خواندن عاشق دختر خوشگلی می شود و همزمان برادر دوقولویش که سالها گم شده بود را پیدا می کند. سپس ماجراهای عاشقانه و اکشنی پیش می آید و سرانجام آن دو با هم عروسی می کنند و همه چیز به خوبی و خوشی تمام می شود!

 

عراق: مدام به تیر ها و خمپاره های تروریست ها جاخالی می دهد ودر صورت زنده ماندن درس می خواند!

 

چین: درس می خواند و در اوقات فراغت مشابه یک مارک معروف خارجی را می سازد و با یک دهم قیمت جنس اصلی می فروشد


 


اسرائیل: بیشتر واحدهایی که او پاس کرده، عملی است او دوره کامل آموزشهای رزمی و کماندویی را گذرانده! مادرزادی اقتصاد دان به دنیا می آید

 


گینه بی صاحاب: او منتظر است تا اولین دانشگاه کشورش افتتاح شود تا به همراه بر و بچ هم قبیله ای درس بخواند

 

 

کوبا: او چه دلش بخواهد یا نخواهد یک کمونیست است و باید باسواد باشد و همینطور باید برای طول عمر فیدل کاسترو و جزجگر گرفتن جمیع روسای جمهوری امریکا دعا کند

 

 

پاکستان: او بشدت درس می خواند تا در صورت کسب نمره ممتاز، به عضویت القاعده یا گروه طالبان در بیاید

 

 

اوگاندا: درس می خواند و در اوقات بیکاری بین کلاس؛ چند نفر از قبیله توتسی را می کشد!

 

انگلیس: نسل دانشجوی انگلیسی در حال انقراض است و احتمالا تا پایان دوره کواترناری منقرض می شود ولی آخرین بازماندگان این موجودات هم درس می خوانند

 

 



و اما ایران:

عاشق تخم مرغ است!

سرکلاس عمومی چرت می زند و سر کلاس اختصاصی جزوه می نویسد!

سیاسی نیست ولی سیاسی ها را دوست دارد ...

معمولا لیگ تمام کشورهای بالا را دنبال می کند!

عاشق عبارت « خسته نباشید» است، البته نیم ساعت مانده به آخر کلاس!

هر روز دو پرس از غذای دانشگاه را می خورد و هر روز به غذای دانشگاه بد و بیراه می گوید!

او سه سوته عاشق می شود!

اگر با اولی ازدواج کرد که کرد ... وگرنه سیکل عاشق شدن و فارغ شدن او بارها تکرار می شود!

جزء قشر فرهیخته جامعه محسوب می شود ولی هنوز دلیل این موضوع مشخص نشده؛ که چرا صاحبخانه ها جان به عزرائیل می دهند ولی خانه به دانشجوی پسر نمی دهند!

او چت می کند!

خیابان متر می کند ...

و در یک کلام عشق و حال می کند!

نسل دانشجوی ایرانی درسخوان ... در خطر انقراض است!7.gif

 

امان از ماهواره امید!!!

اولین پیام رسیده از ماهواره امید: زمین گرد است.

دومین پیام از ماهواره امید: خورشید بدور زمین میچرخد

سومین پیام گزارش شده از امید: ..... در ماه نیست

چهارمین خبر از ماهواره امید من خسته شدم دارم بر میگردم

پنجمین پیام از ماهواره امید دریافت شد: من باید اینجا چیکار کنم؟

ششمین پیام از ماهواره امید مخابره شد یه دونه کارت شارژ 2000 تومنی ایرانسل بفرستید تا بازم پیام بدم.!

هفتمین پیام مخابره شده از ماهواره امید: مقداری آب بر روی کره زمین مشاهده میشود،احتمال وجود حیات است

هشتمین پیام ماهواره امید به زمین: بنزینم تموم شده کارت سوخت بفرستید

نهمین پیام ماهواره امید: جون مادرتون اینقدر مسخرم نکنید

دهمین پیام ماهواره امید : دارم سقوط میکنم، زیر پامو خالی کنین

یازدهمین پیام مخابره شده از ماهواره امید: من از این بالا روی اسرائیل تف کردم!

دوازدهمین پیام ماهواره امید، بازی ایران و کره یک یک شد.

سیزدهمین پیغام رسیده از موشک امید : هیچ چیز قابل مشاهده نیست !!!!! به دلیل نور زیادی که از مرقد... می آید کور شدیم
.
.
هجدهمین خبر رسیده از ماهواره امید: اینجا تاریکه من میترسم

به علت قرار گرفتن امید درفضا, به ناهید و زهره هشدار داده شد حجاب خود را رعایت کنند

ماهواره امید به علت لایی کشی بین ماهواره ها ، سرعت غیر مجاز و مسافر کشی بازداشت شد

در پی پرتاب موفقیت آمیز ماهواره امید و دستیابی ایران به تکنولوژی فضایی ، نام کهکشان راه شیری به بزرگراه شیخ فضل الله نوری تغییر یافت

پس از قرار گرفتن امید در فضا به ناهید و زهره اخطار داده شد حجاب خود را رعایت کنند

لحظاتی قبل ماهواره امید از ارتباط نا مشروع بین بهرام و زهره خبر داد

ماهواره امید از کشف یک امامزاده بین زحل و مریخ خبر داد
بنا بر خبر پرتاب ماهواره ی امید، نیروی انتظامی اعلام کرد: بزودی برای کنترل روابط میان امید و زهره یک فروند سفینه ی گشت ارشاد به فضا خواهیم فرستاد

ماهواره امید از مدارخارج شده است وفقط به دور سیاره زهره می چرخد واین پیام هارا ارسال میکند؛الهی دورت بگردم،جیگر چند سالته؟

رای دهید.ثبت نوروز در تقویم سازمان ملل

نظر سنجی سازمان ملل

در مورد درج نوروز در تقویم بین المللی

به عنوان یک روز جهانی

تا الان فقط 308هزار نفر ثبت شده،

سریع اقدام کنید و به دیگران هم یاد آوری کنید.  

برای ثبت نوروز در تقویم سازمان ملل امضا نمایید.

http://www.petitiononline.com/Norouz

 لطفا این  خبر را به هر نحوی که میتوانید به گوش دیگران برسانید

****

از دوستانی که دارای وبلاگ,وب سایت,خبر نامه, و ... هستند خواهش میکنم

این خبر رو به وبلاگ,وب سایت,خبر نامه, و ... خود انتقال بدهند و به ثبت نوروز در

تقویم سازمان ملل کمک کنند

۲۰ طراحی برتر سال ۲۰۰۸

x-small;">

x-small;">۱۱ x-small;">- طرحی بسیار جالب برای اتومبیل های شرکت BMW  که برای اولین بار به جای استفاده از پوسته های روکش فلزی، از پوشش الیافی بسیار محکم با قابلیت کشش بالا استفاده کرده که روی یک اسکلت فلزی کشیده شده است. علاوه بر بالابردن خاصیت آیرودینامیکی اتومبیل، تغییر دادن آسان این پوسته و تنوع رنگی بالایی که می توان در رنگ ها ایجاد کرد از ویژگی های این طرح خلاقانه است.
+ BMW Gina

x-small;">

x-small;">12 - طرحی برای کتاب های الکترونیکی آینده با نیم نگاهی به کتاب های فعلی ( قدیمی؟! ).
+ The Future of Books

x-small;">

ادامه مطلب ...

روش های تشخیص دختران مجرد!!

حالات ظاهری زنان مجرد
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ به اطراف نگاه می کند:  در مهمانی ها و کلوب ها زنان متاهل معمولاً علاقه ای به اینطرف و آنطرف نگاه کردن نداشته و به دنبال همراهی برای خود نمی گردند. اما دخترهای مجرد پیوسته مشغول نگاه کردن به اطراف در جستجوی مردی برای همراهی هستند. به شما نگاه می کند و لبخند می زند:  نگاه کردن معمولاً جزء اولین علائم علاقه است. و اگر می بینید که زنی شما را عمیقاً نگاه می کند و لبخندی روی لبانش است، به این معنی است که دوست دارد شما را هم امتحان کند. پس جلو بروید. با مردها در مهمانی صحبت می کند: اگر می بینید که زنی با مردها در فاصله های مختلف صحبت می کند، نشاندهنده ی این است که طالب گفتگو است. جلو رفته و سر صحبت را باز کنید تا بیشتر در مورد او بفهمید. با سایر زوج ها با ناراحتی نگاه می کند: اگر از دور مشغول نگاه کردن به او هستید و می بینید که با ناراحتی به سایر زوج ها نگاه می کند، احتمالاً یاد زمان هایی افتاده است که خود نیز کسی را در کنارش برای همراهی داشته است. اینجاست که شما باید وارد عمل شوید. حرکاتش به خوبی بیان می کند که مجرد است: زبان جسمانی یک فرد خیلی چیزها می تواند در مورد او بازگو کند. مطمئناً اگر زنی متاهل باشد موهای خود را افشان نمی کند و اینقدر به سادگی سمت مردها نمی رود. اگر اینقدر شجاعت دارید که به او نزدیک شوید، جلو رفته و ببینید که زبان جسمانی او چه می گوید:

  • کسی که به صندلی تکیه داده و دست به سینه نشسته است: "جلو نیا وگرنه با پاشنه ی کفشم می کوبم توی صورتت."
  • کسی که به آرامی بازو و پایش را لمس می کند: " بیا با هم صحبت کنیم."

زیاد صحبت میکند: اگر مثلاً با یکی از زنان همکارتان شروع به صحبت می کنید، و در یکی از این گفتگوها به شما می گوید که سگی به اسم جولی دارد، آشپزی زیاد می کند، هر هفته به باشگاه می رود، و به کلاس های هنری نیز می رود به این معنی است که مجرد است و همه ی این کارها را برای مشغول نگاه داشتن خود انجام می دهد. معمولاً با دخترها برای گردش بیرون می رود: زنان متاهل اگرچه با دوستان دحترشان هم بیرون می روند اما وقت زیادی را هم برای بیرون رفتن با مردشان صرف می کنند. اگر می بینید که زنی فقط و فقط با دخترها بیرون می رود نشان دهنده این است که مردی برای بیرون رفتن با خود ندارد. با سایر مردها می رقصد: اگر می بینید که زنی در یک میهمانی با مردهای متعدد و مختلفی می رقصد (و می دانید که با یک گروه دختر به آن مهمانی آمده است) می تواند نشاندهنده ی این باشد که با مردی رابطه ندارد و در صدد برقراری ارتباط و شروع یک رابطه است. رفتاری بسیار دوستانه دارد: تجربه نشان می دهد که زنان متاهل در مقایسه با زنان مجرد رفتاری کمتر دوستانه با سایر مردها دارند. وقتی می بینید که زنی با همه مردها بسیار دوستانه و مهربانانه برخورد می کند، احتمال این وجود دارد که مجرد باشد.  خودتان بفهمید...
ـــــــــــــــــــــــــ
اگر فرد خاصی را در ذهن خود دارید، لزومی ندارد که همه ی این نکات را تند تند در مورد او امتحان کنید تا بفهمید که مجرد است یا خیر.  می توانید این مسئله را خودتان به راحتی با نزدیک شدن به او و درخواست شماره تلفنش متوجه شوید. ممکن است بگوید که دوست پسر دارد، اما شما باید تلاشتان را بکنید. اگر چنین چیزی گفت می توانید از او بپرسید که دوست پسرش چطور به او اجازه می دهد که تنها بیرون برود و با عکس العمل او می توانید پی به راست یا دروغ بودن حرفش ببرید. در مواجه با یکی از همکاران این کار سختی است. چون نمی توانید مستقیماً جلو رفته و بپرسید دوست پسر دارد یا نه. برای چنین افرادی می توانید از همان راه هایی که قبلاً ذکر شد استفاده کرده و از حرکاتش پی به قضیه ببرید.

پس اگر دیدید که همه ی علائم در مورد او نشاندهنده ی این بود که مجرد است، همه علاقه و اشتیاق و توان خود را جمع کرده و به سمتش بروید. اگر شما را رد کرد، ناراحت نشوید و فکر کنید که متاهل بوده است. زنان دیگری هم برای انتخاب کردن هستند.

روشهای مبارزه با بحران بی شوهری

در راستای اینکه بحران بی شوهری در جامعه امروز به وجود آمده کلیه خانمهای محترم می تونن از روش های زیر استفاده کنن و البته مراقب باشن که سوءاستفاده نکنن .

۱ـ روش کوزه ای : همان روش قرن های قدیم که دختر کوزه به دوش به سمت رودخانه می رفت پسر به کوزه می خوره کوزه بشکست و بعد چنین گفته اند که : اگر با من نبودش هیچ میلی ... چرا ظرف مرا بشکست لیلی

نتیجه گیری : بحران ازدواج حال حاضر بخاطر لوله کشی شدن آبه .

۲ـ روش عرفانی : چهل شبانه روز جلوی خونه رو آب و جارو میکنی و ده تا شمع روشن می کنی شکلات بین مردم تقسیم می کنی تا مرد آرزوهات بیاد.

نتیجه گیری : در صورت کمبود شمع می تونین فانوس هم روشن کنین .

۳ـ روش سوسکی : بخاطر ترس از یه سوسک که حتی می تونی خودت اون رو تو خونه یا کوچه کار بزاری همچین محکم می پری تو بغلش و بهش می چسبی که هیچ جور نتونه تو رو از خودش جدا کنه .

نتیجه گیری : با تشکر از کلیه سوسک های محترم مقیم مرکز و حومه .
۴ـ روش تیپ : انواع تیپ های مختلف روی خودت پیاده می کنی بیست و دو کیلو لوازم آرایش روی خودت خالی می کنی و سعی میکنی تا آنجا که ممکن است لباس ها مورد توجه باشند طوری که هرکس که تو خیابونه مجبور بشه حتما یک بار شما را نگاه کنه بعد گوشه خیابون می ایستی تا شوهر مناسب سوارت کنه .

نتیجه گیری : خطر احتمال از بین رفتن آبروی چندین و چند ساله تان وجود دارد اما چون به خاطر ازدواج است مسئله نیست این دفه !

۵ ـ روش خر خونی : تو کلاس و مدرسه و دانشگاه نمره بیست کلاس می شی بالاخره تو کل سال های مدرسه یه خر خون دیگه پیدا میشه که بیاد سراغت و باعث بشه که نترشی .

نتیجه گیری : اگه شوهر پیدا نشد تا مقطع دکترا ادامه بدین و بعد ترک تحصیل کنین.

۶ ـ روش مایه داری : با دوستان توی انواع پارتی های شبانه و پیست های اسکی و باشگاه های بیلیارد و بولینگ هر کوفت و زهر مار دیگری که می تونی شرکت می کنی و حواست فقط به یه شوهر مناسب هست تا چیز های دیگه .
 
نتیجه گیری : سعی کنین همیشه چند میلیون در کیف خود داشته باشین.

۷ـ روش مذهبی : توی انواع مجالس مختلف مذهبی شرکت می کنی توی هیچ چیز کم نمی آری جایی نیست که مراسمی باشه و تو اونجا نباشی تا بالاخره یه شوهر گیرت بیاد .

نتیجه گیری : التماس دعا خواهر .

۸ ـ روش فامیلی : یه کاغذ بر می داری و اسم تمام پسرهای فامیل از سن پنج تا پنجاه ساله رو که ازدواج نکردنن رو روش می نویسی بعد شروع به بررسی و تفکیک می کنی و اونهایی که شرایط را دارن رو انتخاب می کنی و یه برنامه ریزی برای عملیات تاکتیکی که بلاخره یه کدوم رو خفت کنی .

نتیجه گیری : می تونین روی یه بچه پنج ساله برای بیست سال آینده برنامه بریزین

۹ ـ روش نامردی : جلوی یکی از این ماشین های پلیس یه دفعه می پری پسره رو می گیری تو بغلت و دستت رو میکنی تو دستش و ازش... (سانسور ) می گیری تا بعد از تعهد توی کلانتری مجبور بشه که باهات ازدواج کنه. البته این روش برای اونهایی است که از کلیه روش های بالا نا امید شده اند.

نتیجه گیری : در تعهد نامه کلانتری حتما مقدار مهریه را ذکر کنین

سمند LX با رویه طلا و خاتم کاری=950 میلیون تومان!!

 

 

تصادف خاور حامل سمند LX، انتقال پنهانی اتومبیل 950 میلیون تومانی به آن سوی دریای خزر را فاش کرد.

به گزارش «شفاف»، این سمند LX استثنایی که بدنه آن روکش طلا است، قرار بود بدون سر و صدا و جنجال خبری از طریق بندر انزلی به روسیه فرستاده شود، اما انتشار عکس‌ها و تصاویر بلوتوثی، برنامه‌ها و تدابیر امنیتی صاحبانش را بر هم زد.

بنابراین گزارش صبح روز پنج‌شنبه 16 اسفندماه، به دنبال آسیب‌دیدگی شدید خاور حامل محموله در تصادف با یک وانت نیسان در جنوب تهران، سمند طلایی قدم بر تهران گذاشت و مجبور شد تا برای چند ساعت در پایتخت گشت بزند.

این سمند طلایی که توسط دو شریک طلاکار و در اصفهان تیونینگ شده، از سوی هیچ‌یک از شرکت‌های بیمه کشور تحت پوشش قرار نگرفته و انتقال آن از اصفهان تا تهران و سپس بندر انزلی، با مشکلات و دردسرهای بسیاری همراه بوده است.

با توجه به این که این محموله حدود 1 میلیون دلار (950 میلیون تومان) می‌بایست پیش از آغاز تعطیلات نوروزی به گمرک تحویل می‌شد، پس از یک روز اقامت در تهران، اکنون روی آب و در راه بندر آستاراخان روسیه است.

به گزارش «شفاف» و به نقل از نشریه دنیای خودرو، «فرزاد فخرالدین»، یکی از صاحبان سمند طلایی در گفت‌گو با یک نشریه خودرویی ایران، درباره جزئیات این محموله توضیح داده است:

تصادف خاور، چطور اتفاق افتاد؟
بی‌احتیاطی راننده وانت نیسان باعث آن حادثه شد. کاری هم از کسی ساخته نبود. او بدون زدن راهنما، ناگهان تصمیم گرفت داخل خروجی اتوبان بپیچد.

سمند طلایی در این تصاف آسیبی دید؟
خوشبختانه چون اطراف آن را با حجم زیادی از فیبر فشرده پر کرده بودیم، اتفاقی نیفتاد. اما خاور دیگر قادر به حرکت نبود. سمند را از پشت آن خارج کردیم و به دنبال یک خاور جدید و سالم گشتیم.

ایده اتومبیل طلایی از کجا آمد؟
در اخبار تلویزیون و اینترنت، اتومبیل‌هایی مانند پورشه 911 و مرسدس طلایی را دیده بودیم. چند ماه قبل فکر کردیم که ما هم خودرو داریم و هم طلا. پس چرا خودمان یک اتومبیل طلایی نداشته باشیم.

تمام بدنه این سمند از طلا است؟خیر. فقط روی قاب کاپوت، صندوق عقب، درها و گلگیرها کار کردیم و به سقف و ستون‌ها و همچنین جز آینه‌ها به اجزای لاستیکی مانند سپرها دست نزدیم.

چرا؟ فرصت‌تان کم بود؟
ما محدودیت زمانی نداشتیم. اما در هر حال چون از مسایل فنی و اتومبیل‌ساطزی اطلاع نداریم، نمی‌توانستیم با تغییر نصب سپرهایی از جنسی دیگر، ایمنی خودرو را با خطر مواجه کنیم. به همین علت بود که سمند با رنگ نوک‌مدادی را انتخاب کردیم تا تناسب آن با رنگ طلا، کافی نباشد.

ابتدا سفارش گرفتید، یا بعد از اتمام کار به دنبال مشتری گشتید؟
تقریبا هر دو! به ما گفتند اگر اتومبیل طلایی بسازید، آن را می‌خریم.

چرا سمند؟برای این که ایرانی است و همه آن را می‌شناسند.

مشتری آن هم ایرانی است؟خیر. سمند از چد سال قبل به روسیه صادر می‌شود و الان خریدار سمند طلایی هم یک فرد روس است که قرار نیست با اتومبیل طلایی‌اش در شهر گشت بزند. آن را برای کلکسیون خودش می‌خواهد. اما با این حال به سپرها دست نزدیم.

همه ایرانی‌ها از پیکان خاطره‌های زیادی دارند. می‌توانستید این طرح را روی این خودرو پیاده کنید. نظرتان چیست؟تصمیم گروه، این بود که روی LX کار کنیم و کسی هم مخالفتی نداشت. در هر حال، خودرو ملی است و همه آن را می‌شناسند.

چه مقدار از مبلغ توافق شده را از مشتری دریافت کرده‌اید؟
هنوز پرداختی صورت نگرفته. باید صبر کنیم تا محموله ابتدا به آنجا برسد، بعد رابط ما ترتیب باقی امور را می‌دهد.

سود حاصل از معامله نسبت به هزینه‌ها و وقت صرف شده برای LX طلایی، برایتان به صرفه خواهد بود؟
بخشی از جلو داشبورد این اتومبیل، خاتم‌کاری شده و هنوز به هنرمندی که این کار را انجام داد، بدهکار هستیم. اما بعد از پایان معامله و رسیدن پول، با او تسویه‌حساب می‌کنیم و سود خودمان را هم برمی‌داریم.

غیر از این موارد، چه کارهای دیگری روی خودرو انجام داده اید؟
من همیشه پیش خودم فکر می‌کردم، خودرویی مانند سمند که نشانگر ملیت ما در صنعت است، باید دارای بخشی از نمادهای فرهنگی‌مان باشد. برای همین هم در تزئینات داخلی به ‌خاتم‌کاری پرداختیم و حتی تنها به این مورد بسنده نکردیم. مثلا در کف خودرو هم از فرش زیبایی استفاده کردیم.

کارهای شما فقط در تزئینات داخلی بوده؟
خیر. موتور خودرو را هم تقویت کردیم. پلت‌فرم سمند، همان پلت‌فرم پژو 405 است. یعنی اتاق 4 پژو برای همین موتور پژو 407 و گیربکس‌اش را می‌توان روی خودرو سمند نصب کرد. ما همین کار را کردیم.

شما که گفتید از مسایل فنی خودرو، سر رشته ندارید. چطور پلت‌فرم را عوض کردید؟
خیلی اتفاقی بود. هنگامی که درگیر طلاپوش کردن بدنه خودرو بودیم، با یک توریست فرانسوی آشنا شدیم که برای گردش به اصفهان آمده بود. با او هم‌کلام شدیم و او هم گفت یکی از مهندسان قسمت موتور کمپانی پژو است و می‌تواند به ما کمک کند تا کارهای بهتری انجام دهیم. البته پول زیادی هم به خاطر این کار از ما گرفت.

چرا با رسانه‌ها صحبت نکردید؟
از ابتدا چنین قراری نداشتیم. حضورمان در تهران، گذری بود. قصد شلوغ کردن قضیه را هم نداشتیم. مسوول تیم اسکورت هم مخالف بود.

فکر نمی‌کنید که جنجال رسانه‌ای برای چنین خودرویی، می‌توانست جالب باشد؟
نه! فقط امنیت محموله را به خطر می‌انداخت. ما کلی تلاش کردیم تا کسی متوجه چیزی نشود.

پس چطور در خیابان‌های تهران، آزادانه گشت زدید؟
ما این کار را نکردیم.

اما عکس‌هایی که ما در اختیار داریم، نشان می‌دهد در تهران چرخیده‌اید. این را هم تکذیب می‌کنید؟
ما فقط به خیابان عباس‌آباد رفتیم تا با چند نفر از نمایشگاه‌دارهای آنجا صحبت کنیم. خلاف که نکرد‌ایم!

ریسک بزرگی نبود؟
تیم حفاظت اطراف ما بودند و نگرانی زیادی نداشتیم.

فکر نمی‌کنید بهتر بود این اتومبیل را در موزه قرار دهید؟
مطمئن هستیم که کسی پولش را نمی‌داد و آن را نمی‌خرید. الان خیلی از اتومبیل‌های قدیمی هم در موزه خودرو، خاک می‌خورند.

در آینده، باز هم روی اتومبیل دیگری کار می‌کنید؟
اگر مشتری داشته باشیم، کار می‌کنیم. با توجه به این که سمند هم تجربه نخست‌مان بود و الان ایده‌های دیگری هم داریم. به این نتیجه هم رسیدم که اگر روزی ایران‌خودرو سمندLX طلایی رنگ تولید کند، مطمئن باشید که مشتری آن، خودم خواهم بود.

ترین های جهان!!

برترین و ترین ها دنیا معرفی شدند 

 

 

001.jpg

خوشمزه ترین خوردنی جهان

 

002.jpg

003.jpg

بزرگترین شکار

  

 

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

۱۰ تصویر زیبای شکار شده توسط ماهواره گوگل

اولین تصویر مربوط به تصویری میشه که ادعا شده تصویر شهر گمشده آتلانتیس که طبق نوشنه های تاریخی به زیر آب رفته البته برخی هم موضوع بودن و نبودن این شهر را به چالش کشیدند و منکر وجود چنین شهری هستند!



این هم پیاده سازی روباه دوست داشنی یا همون نماد مرورگر فایرفاکس داخل یک زمین بزرگ





این تصویر هم مربوط به محل فرود یک هواپیماست البته با این خط و خطوط موجود ناشناخته تعبیر قشنگ تری می تونه باشه




ادامه مطلب ...

عید نوروز مبارک(به همراه پیام تبریک عید باراک اوباما به ایران)

سال ۱۳۸۷-سال نوآوری و شکوفایی ملی-همان سالی که موش نامیدنش آمد و رفت و سال ۱۳۸۸-سال الگوی برتر مصرف-سالی که با نام گاو آمد و موش را فراری داد آمدو ما را در بزرگراه ۱۳۸۹ با تکیه بر پروردگار به راه انداخت. 

 

بله نوشتیم پیام تبریک باراک اوباما-رییس جمهور ایالات متحده آمریکا-به مردم ایران نه شوخی نبود اینم از این بفرمایید: 

فرارو- باراک اوباما، رئیس جمهوری ایالات متحده امروز جمعه، با نزدیک شدن آغاز سال نوی ایرانی پیامی ویدئوی به مردم و دولت ایران فرستاد


بنا بر ویدئوی منتشرشده در تارنمای رسمی کاخ سفید، وی در این پیام «قول یک آغاز نو» که «بر پایه احترام دوجانبه» باشد را به مردم و دولت ایران داد

 

.

رئیس جمهور آمریکا در این پیام ویدئویی گفت: «ایالات متحده می‌خواهد که جمهوری اسلامی ایران به جایگاه به‌حق خود در جامعه ملل دست یابد.» وی افزود: «شما این حق را دارید اما این حق با مسئولیت‌های واقعی همراه است

 

وی ادامه داد: «این جایگاه را نمی‌شود از طریق ترور و اسلحه به دست آورد بل‌که راه آن از طریق اَعمال صلح‌آمیزی است که عظمت راستین مردم و تمدن ایرانی را نشان دهد

 

باراک اوباما با ستایش از عظمت فرهنگ و تمدن ایرانی ادامه داد: «و اندازه آن عظمت میزان توان تخریب نیست بل‌که میزان توانمندی در جهت سازندگی و آفرینندگی است، همان توانمندی که از شما سراغ داریم

 

ریاست جمهوری آمریکا با اشاره به اختلافات موجود میان دو کشور، آن‌ها را مسائلی جدی نامید که «به مرور زمان رشد کرده‌اند» ولی افزود: «دولت من، اکنون متهعد به دیپلماسی است. یک دیپلماسی که گستره کاملی از مسائل پیش روی ما را در بر می‌گیرد؛ و دولت من متعهد به پیگیری روابط سازنده میان ایالات متحده، ایران و جامعه بین‌الملل است

 

باراک اوباما در پیام نوروزی خود با اشاره به تنش‌های میان دو کشور طی دهه‌های اخیر در این باره گفت: «اما در این عید، ما انسانیت مشترکی که ما را به یکدیگر پیوند داده را به خاطر می‌آوریم

 

باراک اوباما با تقدیم «بهترین آرزوهای خود به همه کسانی که نوروز را در سرتاسر جهان جشن می‌گیرند» در مورد فرهنگ و تمدن ایران گفت: «نوروز تنها بخشی از فرهنگ نام‌آور شماست، هنر، موسیقی، ادبیات و نوآوری شما جهان را به دنیایی زیباتر و بهتر تبدیل کرده‌است

 

وی افزود: «اینجا، در ایالات متحده، جامعه خود ما هم در پرتو سهمی که آمریکاییان ایرانی‌تبار ادا کرده‌اند پربارتر شده‌است. ما از تمدن بزرگ شما آگاهیم. دستاوردهای شما احترام ایالات متحده و جهان را برانگیخته‌است

وی در پایان پیام خود از «امیدهای مشترک و رؤیاهای مشترک» سخن گفت و با یادآوری از بیت معروف سعدی، شاعر ایرانی که گفت «بنی آدم اعضای یکدیگرند، که در آفرینش ز یک گوهرند» پیام نوروزی خود را با عبارت فارسی «عید شما مبارک» پایان بخشید.

۹ انسان

new-05.jpg 

من که ۹ تاشو پیدا کردم سخت نیست یه ذره فکر کنین

دانلود عکس های سه بعدی با گرافیک بالا

                                        a.JPG-17342 

  54 JPG | 1024x768 1600x1200 | 11.03 Mb

 

حجم 16.55مگابایت 

برای دانلود کلیک کنید.

 

 

مردی که شرک را از او ساختند

showimage.aspx?id=24608&t=y&w=300&h=200&type=1


آیا تا حالا به این فکر کرده بودین که خلق این هیبت و قیافه آیا تخیلی بوده یا واقعی؟؟ بد نیست بدانید شخصی با این مشخصات ظاهری وجود داشته و خلق قیافه شرک با الهام از ظاهر این آقا بوده.

 
 
ماوریک تیلت در سال ۱۹۰۳ به دنیا آمد و در سال ۱۹۵۴ هم از دنیا رفت. او یک کشتی گیر حرفه‌ای بود. آن هم در نخستین سال‌هایی که ورزش به عنوان یک سرگرمی شناخته شده بود.
 
 
او متولد فرانسه بود. بسیار باهوش و به چهارده زبان دنیا صحبت می‌کرده. به شعر و تجارت هم علاقه بسیار داشته.
 
 
در دهه بیستم زندگیش، گرفتار بیماری نادر آکرو مگالی شد که باعث رشد ناهنجار استخوان هایش شد و کل اندامش را در بر گرفت که برایش رنج و عذاب زیادی به همراه داشت و مورد بی‌مهری مردم قرار گرفت به طوری که مجبور به ترک محل زندگیش که بسیار به اونجا علاقه داشت گردید. 
 
منبع از عکاسخونه

ببخشید شما شارون استون نیستین؟؟

* این داستان در سال 1356 نوشته شده است!

مرد از زن که به شدت احساس زیبایی می‌کرد، پرسید:
ـ ببخشید، شما «شارون استون» نیستین؟
زن با عشوه گفت: نه ... ولی.
و پیش از آن‌که ادامه بدهد، مرد گفت: بله، فکر می‌کردم. چون... زن حرفش را برید، ولی همه می‌گن خیلی شبیهشم. اینطور نیست؟

مرد قاطع گفت: نه، همه اشتباه می‌‌کنن. به خاطر این‌که «شارون استون»، زن خوشگلیه، ولی شما متأسفانه اصلا خوشگل نیستین. به همین دلیل، من فکر کردم شما نباید «شارون استون» باشین.
زن تازه فهمید که رو دست خورده، با عصبانیت فریاد کشید: بی‌شرف! مگه خودت خواهر و مادر نداری؟
مرد آرام گفت: چرا. ولی اونها هیچ‌کدوم فکر نمی‌کنن که شبیه «شارون استون» هستن.

زن همچنان معترض گفت: خب، که چی؟
مرد گفت: چون شما فکر می‌کردین که شبیه «شارون استون» هستین، خواستم از اشتباه درتون بیارم.
زن دوباره عصبی شد: برو ننه‌تو از اشتباه درآر.

مرد همچنان با خونسردی توضیح داد: عرض کردم که، والده من یه همچی تصوری راجع به خودش نداره، ولی چون شما یه همچی تصوری دارین...
زن فریاد کشید: اصلا به تو چه که من چه تصوری دارم.
و کیفش را برای هجوم به مرد بلند کرد.

مرد خود را عقب کشید و خواست که به راهش ادامه دهد.
اما زن، دست‌بردار نبود و سه، چهار نفری هم که از سر کنجکاوی جمع شده بودند، ترجیح می‌دادند دعوا ادامه پیدا کند.
یک نفر به مرد گفت: کجا؟ صبر کنین تا تکلیف معلوم بشه.

دیگری گفت: از شما بعیده آقا! آدم به این باشخصیتی! [و به کت و شلوار مرتب مرد اشاره کرد].
و سومی گفت: این خانم جای دختر شماست. قباحت داره ولله.
زن بر سر مرد که از او فاصله می‌گرفت، فریاد کشید: هرچی از دهنت دربیاد، می‌گی و بعد هم مثل گاو سرتو می‌اندازی پایین می‌ری؟

یک نفر پرسید: چی شده خانوم؟ مزاحمتون شده؟
زن همچنان که به دنبال مرد می‌دوید و سه، چهار نفر دیگر را هم به دنبال خود می‌کشید، گفت: از مزاحمت هم بدتر. مردیکه کثافت.

*****

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

اختیاری شدن حجاب در ایران

ایران: دختر دوم یکى از مسئولان مجمع تشخیص، چهارم اسفند امسال در مصاحبه با پایگاه اینترنتى الشروق الجزایر خواستار اختیارى شدن حجاب در ایران شده است.

وى که پدرش مسئولیت مهمى در مجلس خبرگان دارد، تأکید کرده که: «به عقیده من حجاب همچنان که در کشورهاى اسلامى معمول است، باید در ایران هم اختیارى باشد نه اجبارى و من در سفرهایم به الجزایر، مصر و مغرب شاهد این مسئله بودم. این که زن مجبور به پوشیدن حجاب شود، این مسئله مى تواند منجر به سرکشى بیشتر زن شود و زن را به جاى این که به حجاب به عنوان پوشش شرعى پایبند کند، از حجاب متنفر مى کند.»

وى که یکى از نمایندگان دوره پنجم مجلس نیز بوده است، در این مصاحبه همچنین از عقاید شیرین عبادى، برنده جایزه صلح نوبل نیز دفاع کرده است.

به نظر من و احتمال زیاد این خانوم فائزه هاشمی هست که دختر دوم اقای هاشمی هست.ایشون در انتخابات مجلس دور پنجم بیشترین رای رو اورد.
 

آیت الله منتظری:زنان هم میتوانند مرجع تقلید شوند

خرداد: گروهی از کنش‌گران حقوق زن در ایران به دیدار آقای منتظری رفته‌اند.
براساس گزارش دفتر آیت‌الله منتظری‏ ‏در ابتدای این دیدار "مرضیه مرتاضی لنگرودی" حاضرین را معرفی‏ ‏کرده و بخشی از مصایب زنان ایرانی را شرح داده است.

در ادامه‌ی این گزارش به نقل از آیت‌‌الله عظما منتظری آمده است:

« ‏در خصوص امربه معروف و نهی ازمنکر در قرآن کریم می‎خوانیم:
والمومنون والمومنات بعضهم اولیا بعض یامرون بالمعروف و ینهون‏ ‏عن المنکر
همه مردهای مومن و همه زن های مومن بر یکدیگر ولایت‏ ‏دارند در حدی که امربه معروف و نهی ازمنکر کنند.

پس زن ها مثل مردها‏ ‏وظیفه دارند که این واجب الهی را ترک نکنند. امربه معروف و نهی ازمنکر‏ ‏فقط در مسائل شخصی نیست ، بلکه در مسائل اجتماعی هم مطرح است ;‏ ‏و خانم ها باید مسئولین و متصدیان امور را امربه معروف و نهی ازمنکر‏ ‏نمایند و اشکالات را بیان کنند و حاکمیت حق ندارد از آنان بازخواست‏ ‏نماید و یا متعرض آنان شود; چون که آنان انجام وظیفه کرده اند.»
‏ ‏
بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

جذابترین مردان دنیا

جذابترین مردان دنیا

 

 

مجله آمریکایی مردم لیست جذاب‌ترین مردان دنیا را منتشر کرد. این لیست که مجله مردم هر سال آن را اعلام می‌کند، یکی از معتبرترین لیستها در نوع خودش است. هیو جکمن، بازیگر استرالیایی در این لیست به عنوان جذاب‌ترین مرد دنیا انتخاب شد. جکمن بازیگر 40 ساله استرالیایی است که 189 سانتی متر قد دارد. مجله مردم در مورد این انتخاب گفت:« او بازیگر بسیار توانایی است- ستاره‌ای است که می‌تواند بخواند، برقصد و از اسلحه به‌خوبی استفاده کند.»

 

 

   هیو جکمن

 

 

 

 

به گزارش دوخت به نقل از چینادیلی، دانیل کرگ، بازیگر مجموعه جدید جیمز باند، در جایگاه دوم این لیست قرار گرفت. او با چشمان آبی جذاب و اندام عضلانی خود طرفداران بسیاری دارد.

 

                  

  دانیل کرگ

 

 

 

 

جان هام، بازیگر فیلم «مردان دیوانه» نفر سوم این لیست است. زاک افرون، بازیگر فیلم «مدرسه موزیکال» و رابرت باکلی به ترتیب نفرات چهارم و پنجم این لیست را تشکیل می‌دهند.

 

 

              

   جان هام

 

 

 

دیوید بکام، بازیکن فوتبال؛ خاویر باردم، برنده جایزه اسکار؛ رابرت پاتینسون، ستاره فیلم «گرگ و میش»؛ جاشوا جکسون بازیگر و مایکل فیلیپس، برنده مدال طلای المپیک در رشته شنا، نفرات بعدی لیست جذاب‌ترین مردان دنیا هستند.

 

 

  خاویر باردم

 

 

                  

 

 

از سایر افراد مشهوری که سالهای گذشته در صدر لیست جذاب‌ترین مردان مجله مردم قرار گرفته‌اند می‌توان جورج کلونی، برد پیت و مت دیمون را نام برد.

 

امتحان

چهار دانشجو که به خودشان اعتماد کامل داشتند یک هفته قبل از امتحان پایان ترم به مسافرت رفتند و با دوستان خود در شهر دیگر حسابی به خوشگذرانی پرداختند. اما وقتی به شهر خود برگشتند متوجه شدند که در مورد تاریخ امتحان اشتباه کرده اند و به جای سه شنبه، امتحان دوشنبه صبح بوده است. بنابراین تصمیم گرفتند استاد خود را پیدا کنند و علت جا ماندن از امتحان را برای او توضیح دهند. آنها به استاد گفتند: « ما به شهر دیگری رفته بودیم که در راه برگشت لاستیک خودرومان پنچر شد و از آنجایی که زاپاس نداشتیم تا مدت زمان طولانی نتوانستیم کسی را گیر بیاوریم و از او کمک بگیریم، به همین دلیل دوشنبه دیر وقت به خانه رسیدیم.».....استاد فکری کرد و پذیرفت که آنها روز بعد بیایند و امتحان بدهند. چهار دانشجو روز بعد به دانشگاه رفتند و استاد آنها را به چهار اتاق جداگانه فرستاد و به هر یک ورقه امتحانی را داد و از آنها خواست که شروع کنند....آنها به اولین مسأله نگاه کردند که 5 نمره داشت. سوال خیلی آسان بود و به راحتی به آن پاسخ دادند.....سپس ورقه را برگرداندند تا به سوال 95 امتیازی پشت ورقه پاسخ بدهند که سوال این بود: « کدام لاستیک پنچر شده بود؟»....!!!!

سالم ترین ستون تخت جمشید در جهان(متاسفانه موزه لوور پاریس)

سرستونی تراشیده شده از سنگ مرمر ، بسیار سالم ، زیبا و با شکوه در موزه لوور پاریس .

عکس های کودکی ستارگان هالیوود

Paris Hilton
Catherine Zeta-Jones
Jennifer Aniston
Tom Cruise
Julia Roberts
Angelina Jolie
 
بقیه در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...